h1

Happy new year!!!!

desember 31, 2011

Godt nytt år folkens!
Nå er det få timer igjen av året 20011! Helge, Ola og jeg skal kose oss sammen med Monica, Storm, Trym og Emilian i kveld! Men en oppsummering av ei fin jul får dere litt senere, nå vil jeg tenke tilbake på 2011…

… som har vært et fantastisk år for meg! Mange ser tilbake på 2011 som et trist og fælt år, men jeg ble heldigvis ikke direkte rammet av det som skjedde i Oslo og på Utøya og har ikke trenkt til å dvele ved det i dette innlegget. Dette er MITT år og hva jeg har opplevd!

Skal jeg beskrive dette året må det være fantastisk! Sitter igjen med masse masse positivt fra det siste året.

*Ola ble født i 2010, men det første året hans har stortsett vært i 2011 og det har vært en utrolig spennende og koselig tid! Jeg trodde vel helt ærlig ikke at det var så moro med små barn, men det er det! Jeg virkelig koser meg med den lille gutten og han imponerer med hver dag meg nye ting han lærer/lærer seg bedre! For et år siden bare lå han å kikka i taket, nå går han rundt i stua og babler i vei! Tenk på alt som har skjedd i mellom!
*Vi var med i to barselgrupper, den ene gruppa har blitt mer eller mindre borte, men den andre gruppa har blitt gode venner også utenom gruppa og prøver å treffes så ofte som mulig. Med og uten barn. Det er en herlig gjeng jeg er kjempe glad for å bli kjent med! Håper vi får masse moro i tiden fremover! 🙂
*Generelt hatt tidenes beste tid med beste Monica! Barseltiden har vært ubeskrivelig. Mye kaffe, skravling og latter!
*Jeg har begynt å trene på Actic, i sal!!! Hvem hadde trodd jeg skulle være med på saltimer!??!? Også zumba av alle ting! Kan ikke si jeg er flink, koordinert eller i takt, men jeg har det veldig moro! I tillegg trener jeg litt corebar. Hardt som f, men moro det også! Til og med her har det blitt en liten gjeng som har trengt seg sammen, i et hjørne – forran! 😉

Ellers har vel livet vært som det pleier. Men dette er de store forandringene dette året! Og de liker jeg.

Kort oppsumert 2011
– en fantastisk liten gutt som begynner bli stor
– mange nye venner og bekjente
– herlig barseltid med Monica og de andre barseldamene/babyene
– trening

Takk for i år og måtte 2012 bli bare ennå bedre!!!!

GODT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!

One comment

  1. Vært et fantastisk år 😀



Legg igjen en kommentar